TÁRSALKOTÓK
A PHIX csapata megálmodta és megalkotta neked ezeket a nagyszerű pszichológiai társasjátékokat, bízva abban, hogy a családon belüli kommunikáció és a problémák megbeszélése és megoldása közelebb hoz titeket egymáshoz.
Ezek a társasjátékok egyedülállóak a piacon, ugyanis kis- és nagykamaszok problémáival foglalkoznak.
A Phix pszichológiai társasjátékokat olyan családoknak ajánljuk, akik tőrödnek egymással, mert ez a játék a családon belüli kommunikációról, összetartásról és a bizalomról szól.
Engedd meg, hogy néhány mondatban bemutatkozzanak neked a játék társalkotói!
Molnár Szilvia
tanácsadó szakpszichológus, integratív gyermekterapeuta,
EMDR felnőtt- és gyermekterapeuta
Szakpszichológusként felnőtt és gyermek kliensek tanácsadásával foglalkozom.
Gyermekek és serdülők esetében magatartás zavarok, kapcsolati és serdülőkori problémák kezelésében, valamint az önismeret fejlesztésében nyújtok segítséget.
Ha konzultációra vagy szaktanácsadásra van szüksége, forduljon hozzám bizalommal!
Társalkotó a következő társasjátékoknál:
Phix Pszichológiai Társasjáték kiskamaszoknak, 9-13 éves korosztály számára
Phix Pszichológiai Társasjáték nagykamaszoknak, 14-17 éves korosztály számára
Keaul Andrea
tanácsadó szakpszichológus
Szegeden és az ELTE-n szereztem a pszichológusi és tanácsadó szakpszichológusi diplomámat. Szegeden tanácsadás- és iskolapszichológia, az ELTE-n pár és családterápia szakirányon. Gyerekekkel több, mint 10 éve dolgozom, mint pszichológus, iskolapszichológus. Egyéni konzultációk és csoportos programok során jó hangulatú és konstruktív munkára törekszem, alkalmazkodva a gyerekek életkori sajátosságaihoz. Felnőttek fejlesztésével, segítésével 20 éve foglalkozom, tréneri munkám során az önismereti út bejárásának és a különböző készségek fejlesztésének több módját megtapasztaltam, nyújtottam segítséget.
Társalkotó a következő társasjátéknál:
Phix Pszichológiai Társasjáték kisiskolásoknak, 6-9 éves korosztály számára
Dr. Molnár Katalin PhD
egyetemi docens, nyelvész, kommunikációs tréner
Édesanyám elmondása alapján egyéves koromban összefüggő mondatokban kezdtem beszélni, és igen cserfes kislány voltam. Tanáraim, mestereim nyitott, talpraesett, motivált és szorgalmas tanulónak tartottak. Barátaim, ismerőseim és családtagjaim szerint a szakmám megszállottja lettem. Tanítványaim azt mondják, maximalista vagyok. Szerintem mindezekben sok igazság van.
Olyan szöveg, amiben én nem találok valami javítanivalót, talán nincs is. Ilyenkor jön a piros tollam, vagy újabban: töröl, beilleszt, kivág… De soha nem gépiesen és öncélúan, hanem mindig humánusan, segítve és tanítva. Mert a hiba is emberi, amiből okulni lehet.
Társalkotó a következő társasjátéknál:
Phix Pszichológiai Társasjáték nagykamaszoknak, 14-17 éves korosztály számára
Mucsányiné Palotás Edna
fejlesztő pedagógus
http://www.pszichoverzum.hu/palotas_edna.html
Mint fejlesztőpedagógus és 4 gyermek édesanyja tudom, hogy minden gyermek kincs. Sok- sok értékkel. Fő feladatomnak tartom a gyermeki személyiség egyéni kibontakoztatását, lehetőségek, adottságok szerint. Egyéni és kiscsoportos fejlesztést végzek. Óvodáskorú tanítványaim iskola éretlen, diszlexia veszélyeztetett, megkésett beszédfejlődésű, mozgás éretlen, figyelemzavaros, viselkedés problémás, hiperaktív vagy „lelassult” gyermekek. Foglalkozásaim 60 percesek, személyre szabottak. Egyéb általános módszerek mellett a Nild és az Alapozó idegrendszeri fejlesztést alkalmazom. Megkeresem azt a képességszintet, ahol a gyermek jól teljesít, és erre építek. A fejlesztést felmérés előzi meg, melyről a szülőt/ szülőket a vizsgálat végén személyesen tájékoztatom. Az órán váltakozva jelennek meg a mozgásos, az ülve végezhető, és a kognitív feladatok. Nagy hangsúlyt fektetek a ritmusos feladatokra, ami a magyar nyelv helyes elsajátításának lételeme. A finommotorikára, amely az írásoktatás, a rajzos tevékenységek, és a helyes logikai gondolkodás elengedhetetlen feltétele.
Az óráimat sok beszéddel, mondókával, énekkel tarkítom.
Ajánlom, akinek:
-megkésett vagy hibás a beszédfejlődése
-nem alakult ki a kezessége (dominanciája)
-hiperaktív (túlmozgásos)
-mozgásügyességével probléma van
-feladat-, és szabálytudata hiányos
-nem tudja követni az utasításokat
-nehézségei vannak az írás, olvasás terén (diszlexia, diszgráfia)
-figyelme szétszórt
-tanulási-,magatartási problémái vannak
-nehéz beilleszkednie a közösségbe
-gyenge a finommotorikája
Minden kisgyermeket szeretettel várok.
Társalkotó a következő társasjátéknál:
Phix Pszichológiai Társasjáték kisiskolásoknak, 6-9 éves korosztály számára